Follow Dashboard
TITLE; My BUDDIES IN sYAZFA MAYA(ZAITIE)
Tuesday 18 December 2012 | 2:36 am | 0 comments
18 Disember 2012

Pada pagi yang agak buta nih(sekarang pukul 1:45 a.m) aku nak buat satu lagi cerita atau lebih dekat lagi perkenalan salah seorang buddies dalam group Syazfa Maya..Nama dia Zaitie(dia xkasi ltak nma penuh pulak dah)..juga sama umur dengan aku tapi dia sekolah lain daripada kami..dia sekolah dekat MMAS..budak pandai kowt..macam mana kami boleh kenal dia sedangkan dia lain-lain sekolah dengan kami?haaa..aku tahu mesti soalan tuh sedang berligat-ligat di kepala hotak korang kan?kan?kan?if tak ada pun buat-buat ada lah ye soalan macam tu..hokhekhokhek

Zaitie adalah nama samarannya dan nama panggilannya..dia sebenarnya pernah satu sekolah dengan kami time form 1 'till form 3..then lepas dia dapat result "gempak"*9A's deer!, dia pun berhijrah laa ke sekolah MMAS..dekat sana dia ambil sains tulen..hahaha..budak pandai biasalah kan..time dia duduk dekat sekolah kitaorang,dia nampak macam budak biasa ja..sometimes agak lah "nerd"..*jahat larh!sekali dia baca aku punya entry mau lari aku satu padang..stop!xada kaitan dgn apa yang aku nak ceritakan nih..memang dia boleh dikatakn budak yang tak rajin untuk buat homework,tak selalu bagi tumpuan time cikgu mengajar*sometimes cikgu duk "ceramah" dekat depan,dia duk melukis dekat tempet dia..sambil menggunakan buku "kotak2"..hahaa..bila dapat jerw result PMR,kitaowg tak sangka yang dialah mengarumkan nama sekolah then meningkatkan prestasi sekolah..waahh! dia sangat berjasa dekat sekolah..hahaha..aku tumpang gembira..dan dia jugalah orang pertama dalam sekolah tu dapat 9A's dalam PMR..gembira both of parents dia dapat anak cen tuh kan?hurmmm...

Dia nih very..very..very spoting..aku suka dia..hehehe..semua buddies aku pun suka juga..*semua dalam group Syazfa Maya spoting ukeyh!...Sekarang nih dia tengah dok layan band dari German..hadey! dia nih terlalu "fanatic" dengan band-band luar negara..hahaha..same like me largh!*ceh! nk jugaakk....ermm aku tak tahu apa nama group tu tapi yang pasti salah sorang ahli band tuh muka dia "sebijik" macam pompuan..hahaha..kalo korang tak percaya apa yang aku tulis nih..cu korang usya blog Zaitie..nih haa link dya http://ryobunkdie95.blogspot.com/ ..hahaha..korang tengok dan jangan lupa follow dia taw..haaa setakat ni ja kot cerita pasal my buddies aku yang sorang nih..dekat bawah ni ada aku letak gambo Zaitie..korang tegok lah yea..
Zaitie yang pakai baju hijau dan tudung hitam

sebelah Zaitie nih Aufa a.k.a Ofa


time nih ada dekat libry Alor Star

muka time form 3..ahkhakahak


SEKIAN,TERIMA KASIH..ASSALAMUALAIKUM =))


Old things | New things
Zaitie yang pakai baju hijau dan tudung hitam

sebelah Zaitie nih Aufa a.k.a Ofa


time nih ada dekat libry Alor Star

muka time form 3..ahkhakahak


SEKIAN,TERIMA KASIH..ASSALAMUALAIKUM =))


Old things | New things