Follow Dashboard
TITLE; 1st Time Buat Mee Kari (baru belajar :D )
Tuesday 13 August 2013 | 11:45 pm | 0 comments
Assalamualaikum semua..entry nih aku cuma nak bagi tau yang aku baru ja belajar buat mee kari..hahaha..bangga la sat kan(menyampah gilerw!)..1st time belajar kan?ofcourse la tak sesedap orang yang pandai masak..lagi pun banyak gak yang mama aku tolong..besa la..1st time! ...

Masa aku duk kacau kari tuh,aku ada terpikir gak..kalau la apa yang aku masak ni tak menjadi..haa mapus aku..membazir ja kan..tapi..bila aku tersedar..hahaha..nasib la tak hangit kari tuh..kalau dak,memey dah tak jadi arr..(eh! aku rasa ayat aku macam bangla lark!)..hehehe..uke2..aku rasa hampa mesti cemuih a.k.a bosan baca apa aku merepek nih..uke largh..aku berhenti la nih..haa sebelum tuh aku ada la tempek satu gambar..haa cuba tengok kat bawah nih (=


SEKIAN,WASSALAM ..HAVE A SMILE DAYS (=


Old things