Follow Dashboard
TITLE; Assalamualaikum Semua =)
Monday 12 August 2013 | 9:21 pm | 0 comments
Dah lama aku tak buat entry baru.lepas ja SPM aku dah berhenti buat entry baru.hurmm..dah berapa bulan dah aku tak tulis so,agak pelik juga la nak karang ayat nih..hehehe.Entry ni saja ja aku tulis sebab nak hidupkan dia ja.tadi nk buka pun puas cari password..hehe..almaklom la dah lama tak buka..

Sekarang aku masih menjadi budak sekolah yang kena pakai pakaian seragam sekolah tuh.tapi aku agak special la dari budak sekolah yang lain sebab aku Pra U..Baru 4 bulan aku jadi budak sekolah tuh.sebab sebelum nih aku belajar dekat sekolah lain(time SPM).agak janggal la duduk dekat sekolah tuh sebab dulu aku "sekolah agama" dan sekarang aku "sekolah menengah biasa".tapi yang specialnya dekat sekolah tuh semuanya perempuan.haha..so aku tak la rasa kekok/janggal/malu kalau jalan sorang-sorang..hehe..kelemahan aku tuh..

Lepas raya ni aku ada trial untuk STPM Penggal 1.pergh!ketiaq siot!sampai la hari nih(time aku tengah menulis)aku tak sentuh buku lagi..gila apa!minggu depan dah nak sekolah..aku bab membaca buku yang aku kena belajar nih agak kurang la nak membaca..eh! bukan agak kurang tapi memang malas arr..tapi..kalau buku yang luar dari konteks aku belajar laju ja..hahaha..

Aku ambil 4 subjek ja.tapi malas aku macam orang ambil 21subjek.hai!memey r!!hehehe..cikgu dekat sekolah tuh tak sama dengan cikgu sekolah lama aku.cikgu dekat sekolah tuh tegas-tegas belaka a.k.a garang.hahah..bila pi sekolah tuh aku rasa takut lark sebab cikgu sekolah tuh macam garang semacam jerw..herwherwherw..tapi bila pikir cara positif memey bagus la cara cikgu-cikgu dekat sekolah tuh mengajar.nama pun sekolah cemerlang kan..so kena la tegas dalam mengajar.

Subjek yang paling aku tak boleh nak pi a.k.a tak boleh nak masyuk is Sejarah Dunia.ahaha..aku dari form1 gi dah lemas dengan subjek sejarah nih.kalau cikgu sejarah masuk ja aku largh muka yang paling ceria sekali a.k.a cemuih..bukan apa..sejarah ni best kalau kita selami tapi aku ni..tak sempat nak selam pun dah lemas apatah lagi nak "selami" kan? ..

Urmmm..apa lagi erk nak tulis..hadey! minda aku sudah kekosongan..heheh..oke lah..bye2 kawan2..


Old things | New things